Check your emails: Happy Holidays 2019 Theme and PS Store discount voucher codes going out (UPDATE: NA codes going out. Theme only. No discounts.)

GreenEarth

Member
Oct 24, 2019
289
It's animated and has some soothing Christmas music.

For people receiving mail with only a theme code and no discount code, try this:

LOL, I got the email but there's just theme inside.

Then I tried to view the email in text only mode and there are 2 discount codes!

What are they doing? I remember this happened last time when they were sending out codes.

Try it out guys.


 
Last edited:
Jun 23, 2019
1,411
I’m sick of this shit. I haven’t gotten an email from Sony in years despite having my email box checked off on my account.
 
OP
OP
GreenEarth

GreenEarth

Member
Oct 24, 2019
289
Saw some others who got the same email and they got 20% and 30% discount codes. Why I got only 10%, Sony, whyyyyyy?
 

Rowsdower

Avenger
Oct 27, 2017
2,049
Sigh. I never get these, but I get the sale promotion ones. Sony please.

Theme is cool though.
 

Delphine

Ok boomer
Moderator
Mar 30, 2018
1,862
France
I checked my email and got nothing, so now I'm sad.
I really want this theme, it looks cute af.
 

daxy

Member
Oct 25, 2017
8,631
If only Vita games would go on sale once in a while I might actually use a code like this.

:(
 

t26

Avenger
Oct 27, 2017
1,364
Didn’t get anything. Anyone has a theme code they are not using?
 

Slayven

I don’t know what you’re talking about
Moderator
Oct 25, 2017
40,426
Damn I am signed up on everything sony has and I never get these
 

score01

Member
Oct 27, 2017
1,200
I’m in the UK and just got an email with a code for a theme. Where the discount code be at?
 

Dust

Member
Oct 25, 2017
7,672
Maybe there is some newsletter option that I unchecked. I never got anything from Sony aside purchase confirmations.
 

Nameless

Member
Oct 25, 2017
4,867
If they're going out now for EU players I'm guessing later this evening-this time tomorrow for US. I've never not gotten these. *Knocks on wood*
 

Elite49

Member
Dec 16, 2018
872
New England
Why isn't this shit sent to your PSN Profile through the messaging system itself? Everytime these topics come up it's the same thing. The majority of people don't ever get these emails.
 

Snakeeee

Member
Jan 20, 2019
2,720
Honestly, i dont believe in this.

Every single time is the same shit, they dont send to everyone.
 

Delphine

Ok boomer
Moderator
Mar 30, 2018
1,862
France
I just checked on my PS4, looking for the theme shop, and yet here it is: the sweet sound of nothingness.
Sony doesn't want me to celebrate Christmas, I see. What a Grinch!
 

SixelAlexiS

Member
Oct 27, 2017
2,146
Italy
lol again with the "None Available" code... Sony, never change... btw I only got the theme :'( (better then nothing I guess).
 

Richter1887

Member
Oct 27, 2017
17,687
First time I got this email and they just gave me the theme...


God damn it Sony. Why do you hate me so much...
 

oggob

Member
Oct 25, 2017
203
Sydney, Australia
Got theme, no discount...

But I am wondering if I have a “hidden” discount like last time.... need to find those instructions that was posted the last time Sony sent out gifts.

Edit - found it!!!!

Thanks to people from this other thread maybe those without discount codes can try the following, on mobile myself, so can’t for a few hours...

 
Last edited:

edgefusion

Member
Oct 27, 2017
979
Sony will send me a survey to "celebrate" my PS4 Pro birthday but lose my email whenever it comes to stuff like this, smh